Zwroty i reklamacje

Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez wskazania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.

Jak to zrobić ?

Dla posiadaczy konta. Po zalogowaniu się wybieramy zakładkę "historia zamówień". Przy produkcie znajdują się opcje: zwróć całe zamówienie/zgłoszenie reklamacji/zgłoszenie zwrotu. Należy wybrać interesującą nas opcję i uzupełnić wymagane pola.

Dla klientów nieposiadających konta. Aby odstąpić od umowy należy wysłać wiadomość mailem na adres: mpalasz@empestyle.com w tytule wpisując odpowiednio: zwrot całego zamówienia/zgłoszenie reklamacji/zgłoszenie zwrotu.
Informacje które muszą zostać zawarte w mailu:

  • data zakupu,
  • numer zamówienia,
  • numer dokumentu sprzedaży,
  • nazwa produktu,
  • opis uszkodzenia/niezgodności z zamówieniem,
  • dane kontaktowe:
    • Imię,
    • Nazwisko,
    • Adres,
    • Kod pocztowy,
    • Miejscowość,
    • Nr telefonu,

Co dalej ?

Skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia szczegółów warunków zwrotu/wymiany.
Jeżeli będzie to konieczne zostaną Państwo poproszeni o odesłanie produktu na adres: ul. Polna 20, 32-050 Skawina
Po weryfikacji w najszybszym możliwym czasie wywiążemy się z warunków ustalonych z klientem.

Szczegółowe informacje odnośnie zwrotów dostępne są w regulaminie.

Kontakt
  • eMPe Style Marcin Pałasz
  • 501 772 871
  • mpalasz@empestyle.com
  • Polna 20,32-050 SKAWINA
    woj. małopolskie
    NIP: 9442261216
X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.